Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 11:49:10 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/08386 aadressile 
Harju maakond, Rae vald, Karla küla, Kalmari tee 6, Harju maakond, Rae vald, 
Karla küla, Kalmari tee 8// L1// L3, Harju maakond, Rae vald, Karla küla, 
Kalmari tee 8, Harju maakond, Rae vald, Karla küla, Kalmari tee 6// 8 
(Logistkakeskuse ladustamisala, Kalmari 8 side liitumine, Elektriauto 
laadija 2ne, Kalmari tee 6 ja 8 piirdeaed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
48 lg 5 p 2.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27099057>  (menetlus nr: 
448402), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister